שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      הרחבה במושב זה נושא אקטואלי

      הרבה חבר'ה צעירים מעוניינים לרכוש נחלה בהרחבה במושבים.

       

      נחלות הרחבה במושבים מוצעות היום בהרבה מאוד מושבים בכל הארץ. בין אם אתם בוחרים לרכוש נחלה בהרחבות במושבים בשפלה או בהרחבות במושבים בצפון, התהליך זהה על מנת לקבל את האישורים ברוב המושבים ומה שמשתנה זה המושב וכמובן האזור בו אתם בוחרים לגור.

      הרחבות במושבים הפכו עם השנים להיות מאוד פופולריים בקרב צעירים רבים וזאת משום שהרבה צעירים מאסו מחיי הלחץ ורעש המלווים בערים הגדולות, הם מחפשים מקום יותר שקט עבורם ועבור גידול ילדיהם והרבה חולמים על מרחבים פתוחים, מדשאות שהן פרטיות שלהם. אין יותר כיף מלקום בבוקר, לצאת עם כוס הקפה הראשון לחצר הבית וליהנות מגינה ירוקה ופורחת.

      מושבים רבים בכל רחבי הארץ מאפשרים לצעירים המעוניינים לרכוש נחלה בהרחבות במושבים, להם יש שטחים שהיו חקלאיים ואינם עוד, הם רוצים להרוויח מהשטחים הללו ולכן הם נותנים את האישור להרחבה במושבים עבור מגורים לזוגות ומשפחות מחוץ למושב להצטרף אליהם.

      ליווי מתהליך רכישת המגרש במושב ועד לקבלת המפתח

      התהליך מול הרשויות נשמע די פשוט אבל אם נכנסים לעומקם של דברים, צריך לבדוק לא מעט פרמטרים על מנת להיות בטוחים כי הנחלה באמת פנויה שאין עליה עיקולים, או עניינים אחרים לא סגורים ויש על המועצה לאשרם. צריך לבדוק מה הן הזכויות שלכם, שכן רכישת הרחבה במושבים מותנת בקבלת זכויות שימוש שאתם מקבלים מרשות מקרקעי ישראל.

      דבר נוסף שמומלץ לבקש מהרשות המקומית, תכניות אזוריות. חשוב שתדעו איפה אתם קונים נחלה, אולי לא תדעו עדיין מי הם השכנים שלכם אבל חשוב יותר לדעת איפה השכנים נמצאים ביחס אליכם. מה גודל הנחלה, וחשוב מאוד לעשות מדידות עם מודד מוסמך גם אם רק כדי לוודא.

      חשוב לוודא מהן העלויות הכרוכות מעבר למגרש – עלויות פיתוח השטח, עלויות היטלים, מדידות ועוד.
      הרחבות במושבים הן בהחלט נחלה מדהימה שעליה ניתן לבנות את ביתכם הפרטי, השקיעו בסקירה טרם הרכישה עם צוות ל"הגיע בטוח לבית" אשר יבדוק עבורכם הכל החל מהיכולת התקציבית שלכם ועל פי זה יבנה לכם מתווה בטוח וברור ללא חריגות בעלות קטנה שתחסוך לכם. יש כאלו שיעדיפו לשאול חברים או משפחה המתגוררים באזור, הם יוכלו לעזור אבל קחו בערבון מוגבל כי לא כל מושב מתנהל בדיוק באותו האופן כמו מושב אחר ועל מנת ללכת על בטוח, התייעצו עם מי שמתעסק בזה, תפנו למומחים של להגיע בטוח לבית בניהולה של דיקלה כחילה לרנר על מנת לרכוש את הנחלה בצורה בטוחה ונכונה ולבנות את הבית עם תקציב ידוע ומראש ומסודר ללא חריגות – צוות שילווה אתכם משלב הבירורים הראשוניים על המגרש ועד לקבלת המפתח לביתכם.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      חשיבות שיתוף הפעולה בין קולגות

      חשיבות שיתוף הפעולה בין קולגות בעולם הבנייה פרטית בישראל היום זכיתי לחבר בין החלום שלי כברת

      משפחה >>>

      איך נימנע מחריגות בפרויקט כולו?

      איך נימנע מחריגות בפרויקט וננהל את הפרויקט בחכמה בפגישה ראשונה GO  NO GO תקבלו יעוץ מפורט ואישי

      משפחה >>>

      3 טיפים לתכנון בית  מושלם

      שלב תכנון בית הוא שלב קריטי לפני שנכנסים לכל ההרפתקה הזאת, בתכנון נכון אפשר לעבור את החוויה כבונה,

      משפחה >>>

      האם ניתן לדעת עלות בניית בית פרטי מראש?

      החלום של ישראלים רבים הוא לבנות בית פרטי צמוד קרקע &nb p; שתהיה להם גינה יפיפייה עם חניה פרטית זה

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?