שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      מתכננים בית או שיפוץ? חישבו על חדר עבודה בבית

      מבין ענפי הנדל"ן השונים, נראה כי אחד מאלו שנפגע בצורה קשה במיוחד ממשבר הקורונה (שככל הנראה עוד רחוק מסיום), הוא ענף המשרדים. ענף המשרדים לא עומד לבדו. הפגיעה שניחתה עליו בעקבות המשבר משפיעה גם על שווקים משיקים, ובראשם ענף הנדל"ן למגורים.
      כך למשל, ההסגר הביתי של העת האחרונה מאלץ כבר כיום עובדים בשורה ארוכה של מקצועות לסגל הרגלי עבודה חדשים, שהבולט שבהם הוא עבודה מרחוק
       ובמידה רבה בעזרת טכנולוגיות המילניום השלישי – אפליקציית זום ומערכות וידאו קונפרנס, למשל – הפך הבית באחת למקום העבודה 

      עוד משנות ה-70 של המאה הקודמת הצביעו מחקרים על כך שבמילניום החדש ענפים רבים יסתייעו בקדמה הטכנולוגית ויתבססו על עבודה מהבית, אולם ממגוון רחב של סיבות התחזיות הללו לא התממשו והעבודה המשיכה להתנהל במסגרות המוכרות. אירועי הקורונה כפו שינויים מידיים והפכו את התיאוריה העתידנית הזאת למציאות. 

      עבודה מהבית נעשתה לכורח המציאות. במבט קדימה מעניין יהיה לראות האם החסמים שהיו קודם לכן לעבודה מהבית יעמדו בעינם, או שעבודה מהבית תהפוך לסטנדרט גם בתום המשבר

      חדר עבודה בבית

      הבית הפך באחת למקום העבודה החדש – אנשים התרגלו במשך שנים לייצר הפרדה בין הבית לעבודה אבל לא עוד

      המעבר הכפוי מהעבודה במשרד לעבודה בבית תפס אותנו לא מוכנים. מי שבדירותיהם לא היו חללי עבודה מוגדרים, הבינו עד כמה משימת האלתור היא סבוכה ומורכבת, במיוחד אם שטח הדירה לא גדול גם כך. כאשר אין בדירה פינה או אזור שתוכנן במיוחד לעבודה, כזה המביא בחשבון את כלל הפרמטרים הנדרשים 

      היום משפחות מבינות שהן צריכות להיערך לתרחיש שידרוש מהן לעבוד וללמוד מהבית, כשמדובר גם בהורים וגם בדור הצעיר שעובר בהדרגה ללמידה מקוונת. חללי עבודה מוגדרים הם כבר לא בגדר לוקסוס, וכדי שאלו יהיו נוחים ומרווחים, גם שטח הדירה צריך להיות מאורגן ומתוכנן לכך היטב. הן בחדר עבודה שמקבל קהל או בפינת עבודה שצופה לחלל ציבורית להשקיף אל עבר האופק.

      אנחנו נכסים לעידן של עבודה מהבית, ויהיו לכך השלכות מרובות על שוק התעסוקה, הן המעסיקים והן המועסקים יידרשו להסתגל לכללי משחק אחרים. עובדים שיוכלו לעבוד באופן שוטף מהבתים ייהנו מיתרון ביחס לקולגות שלא תהיה להם אפשרות שכזו.
      בנוגע לענף הנדל"ן למגורים, ברור לכולנו שהמענה צריך להיות רוחבי, כלומר גם ברמת הדירה וגם ברמת הבניין, הוילה שנבנית או המגדל. ההערכה שלי שאזורי עבודה ופינות למידה צפויים להיות חלק אינטגרלי משוק הנדל"ן למגורים המתהווה שלאחר משבר הקורונה".

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      כמה עולה לבנות בית 200 מטר

      בניית בית פרטי תהיה ככל הנראה ההשקעה הכי גדולה בחייכם או לפחות אחת ההשקעות הגדולות שבהם עלות בנייה

      משפחה >>>

      איך לבצע רכישת מגרש לבניה עצמית בצורה נכונה

      רכישת מגרש לבניה עצמית זהו תהליך שצריך לדעת מה הוא דורש מאתנו ישנם הרבה זוגות ומשפחות צעירות

      משפחה >>>

      שירות פרימיום חדש לאדריכלים

      שלום! אני דיקלה כחילה לרנר בת מושב כחל, נשואה לעמרי מקיבוץ מיגור ואמא ל3 בנות גרים בבית מודולרי

      משפחה >>>

      הפעם מהכי אישי…

      בסוף החלום - הוא לא לבנות בית - אלא להנות מהחיים בבית אחרי שעוברים אליו ולשמור על המסגרת התקציבית

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?