שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      מה הם השלבים בתהליך בניית בית פרטי?

      רבים רוצים לבנות לעצמם את בית חלומותיהם אך אינם יודעים במה זה כרוך, בעמוד זה נבהיר כמה נקודות חשובות בתהליך בניית בית פרטי.

      תהליך בניית בית פרטי

      בניית בית פרטי בישראל זהו עסק מאוד יקר, תהליך בניית בית פרטי הינו ארוך, משולב ברגשות רבים, מצריך מאתנו לפנות לו זמן רב, משאבים ומעל הכול אנרגיה.

      השאלות העיקריות שאנו עוסקים בהן כשבא אלינו זוג שחולם לבנות בית הן:

      • האם הם מבינים שחוקי המשחק בבנייה פרטית השתנו לבלי היכר? ובכמה כסף הם יכולים להרשות לעצמם לבנות את ביתם?
      • האם ניהלתם פעם עסק של מיליון וחצי ש"ח ומעלה?
      • האם אתם יודעים מהו תזרים ואיך לנהל אותו ?
      • מהו תהליך קבלת ההחלטות שלכם בבית? רגשי או אובייקטיבי?
      • עד כמה חשובה לכם הזוגיות והמשפחה?

      אם גם אתם מגמגמים אתם צריכים איש מקצוע שיהפוך את המסובך לפשוט. בואו לחשוב איתי על הכל מההתחלה תוך חשבון פשוט בלי לחרוג תקציבית ובלי חלומות שנשברו.
      כשנחליט לעבור לליווי ולהתחיל לעבוד נבנה ונלהק לכם את משולש הזהב בו יעמדו לצידכם הצוות המלווה אנשי מקצוע קריטיים שבסינרגיה יחדיו נפלס את דרככם "להגיע בטוח לבית".

      בעולם בו הבנייה התייקרה באופן מבהיל ושרק 8% מסיימים בנייה כפי שהעריכו וחריגות התקציב מגיעות ל-200,000 -450,000 ש"ח פגישת עבודה אחת ומיוחדת תחבר חלומות למציאות כלכלית תוך הנאה מתהליך בניית הבית הפרטי, שקט נפשי ושליטה. אתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם בתהליך בו תתחרטו שיהיה כבר מאוחר.

       

      את הליווי שלנו בתהליך בניית הבית הפרטי שלכם אנחנו עושים בצעד צעד, שלב אחרי שלב, החל ממיפוי הצרכים והחלומות, מכירים את הסיפור והאנשים בתוכו, מבינים את הפער בין הקיים ומצוי לבין החלום ויוצאים מהפגישה הראשונה והקריטית כך שמאזנים בין השניים. רק כך יוצאים עם המספר אותו תצטרכו לשמור לאורך הדרך, אותו מספר שביחד איתכם בהרמוניה ובאמון, באסרטיביות ובחן, נוביל אתכם להגיע בטוח לבית אותו חלמתם.

      מטרתנו העיקרית היא לתרגם לכם את החלום לבית מציאותי. בית שיתאים את הצרכים שלכם ויכיל את החלומות, נמנע מראש תחושות אכזבה מהתוצאה בסיום בניה שכן נדע מההתחלה כמה הולך לעלות לנו כל התענוג.

      למי שירצה להמשיך יד ביד, תוכנית ליווי מלאה לאורך כל התקופה של תכנון ועד המעבר לבית. היא לב ליבו של השירות שלנו למשפחות שבונות ובוחרות להנות מהתהליך בלי חשש.

      נתחיל מבניית תקציב מפורט ובו איתור מלוא היכולות הכלכלית , בחינת אפשרויות המימון השונות, ניתוח המידע והכנת תקציב ריאלי כך שהבניה תהיה במסגרת האפשרות הכלכלית אך תכיל את מירב הצרכים והיכולת לחשוב באופן של תכנון לטווח רחוק לכל שלבי החיים שלכם בבית. מיותר לציין שבסקטור הכפרי, לגור 30-50 שנה באותו הבית הוא עניין שכיח.

      אז למה לא להשקיע את הכסף שלכם על מתכנן/ת עם חשיבה לטווח רחוק בתכנון שיתאים לכל התקופה?

      משם נמשיך דרך ליווי ובקרה בתהליך התכנון האדריכלי והבניה , ליווי זה נועד לוודא שתכנון הבית יתאים לתקציב ולצרכים באופן המיטבי. הליווי במהלך הבניה כולל שני חלקים:

      1. בקרה הדוקה של הוצאות ומעקב תזרים למהלך הבניה
      2. בכל נקודה של קבלת החלטה נבדוק יחד את המשמעות הכלכלית שלה כדי שלא נחרוג מהתקציב.

      רק לאחר הבדיקה מול הכיס והמימון שיש לנו איך לבצע את מהלך הבנייה תוך שמירה על רמת החיים ואיכות החיים הלאה, נמשיך לעבר שלב התכנון האדריכלי עיצובי . בהתאם לקריטריונים של הרשות המקומית ובנוסף, עומד בצרכים האישיים שלכם, מתאים לחלומות שלכם

      חשוב לזכור שהביקורים בוועדות לתכנון ובנייה המחוברות לרשות המקומית שלכם, מלוות בתשלומי אגרות והיטלים שהם מחייבים (אך זאת כבר חישבנו בתכנון התקציבי ולא נהיה מופתעים) אשר בסופן אנחנו גם צריכים להיפרד מסכומי כסף לא קטנים.

      אחרי שקיבלנו את ההיתר לבניה לתכנון הבית הפרטי שאנחנו רוצים לבנות, אנחנו יושבים עם מנהלי הפרויקט על מנת לבצע בחירות, כמו בחירת ספקים שונים, מי הבנאים בכל השלבים ומה אבני הדרך שלנו בתחום הביצוע שיביאו אותנו לנקודה של בניה בראש שקט, לוח זמנים מתוכנן מראש, ותזרים מותאם לקצב הליך המשכנתא שהיא ההלוואה לדיור שרובנו נוטלים.

      בהמשך תהליך בניית בית פרטי אנחנו צריכים לבחור ספקים נוספים ששייכים לשלבי עבודות הגמר בבית והם ההלבשות , הפינישים, והפנטזיות שחשבנו עוד בהתחלה"בית" – זה מתחיל בבחירת מטבח לבית, כלים סניטרים, אריחי ריצוף וחיפוי לקירות במקלחות, גופי תאורה, ריהוט ועוד רבים נוספים כאשר כולם יחד 'מלבישים' את הבית ויוצרים את השייכות ביננו כמשפחה, למקום בו בחרנו לגור ולסמל הסטטוס שלנו.

      גם שסיימנו את תהליך בניית הבית הפרטי שלנו בפועל ועברנו אליו, חנוכת הבית ותקופת ההסתגלות אליו, מאופיינת בבירוקרטיה של 2 תהליכים מרכזיים, קבלת טופס תעודת הגמר מהוועדה שמפקחת עלינו. ומעבר מהמנהל שהחכיר לנו את השטח לטאבו.

      כשהנכס יירשם בלשכת רישום מקרקעין על שמכם יהיה ניתן לומר "מברוק" ושאכן סיימנו את תהליך בניית הבית הפרטי שלנו.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?