שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      עלות בניית בית פרטי

      נחשו כמה זמן ממוצע לוקח לבנות בית פרטי בישראל?

      התשובה היא שתהליך בניית בית פרטי בישראל אורך כ-שלוש שנים. ובזמן כזה, בעידן החיים המודרניים, לנהל חיים רגילים של משפחה צומחת, אתגר פרנסה, וחוסר וודאות , מרכיב הלחץ של תהליך תכנון ובניה שזו הפעם הראשונה שלכם זה סיכון שיותר ויותר משפחות מבינות שהן פשוט לא לוקחות.

      עלויות רבות כרוכות בעת בניית בית פרטי, כאן נבחן חלק מהם.

      רבים חולמים על מעבר לבית פרט, הם חולמים על בנייתו מאפס, על איך הגינה תיראה בכניסה לבית, איך הם הולכים בשביל לדלת הכניסה, הם מדמיינים את הול הכניסה לבית, המעבר לסלון רחב ידיים ומטבח, מטבח מהסרטים גדול ומפנק, הם כבר ממש מצליחים להריח את ריח התבשילים שהם יבשלו בו וכך הם ממשיכים לטייל בדמיונם בחלום הוורוד הזה שנקרא בניית בית פרטי.

      אך מה היא עלות בניית בית פרטי בסופו של תהליך?

      בישראל ענף הבניה לא זול בלשון המעטה, ישנם הרבה מאוד גבולות אפורים מול בעלי מקצוע שונים, מול נותני שירות, לפעמים, גם אם החוקים די ברורים. הצעירים שמעוניינים לבנות את ביתם הפרטי לא מודעים לכל אלו העומדים בדרכם.
      לכן בהרבה מקרים זוגות ומשפחות המתחילות בתהליך בניית בית מוצאות את עצמן משלמות "קנסות" "ריבית דה ריבית" עבור דברים שהם לא ידעו שהם צריכים לשלם וכדומה.
      כאן אנחנו נכנסים, ומלווים בשירות יוצא דופן שלא היה כמותו שירות ייעוץ וליווי אישי שייקח אתכם את כל הזמן הארוך הזה שלוקח לבנות בית – יקצר את התהליך לממוקד ברור עם שיטת ניהול בניה מוכחת שחוסכת אנרגיות, כסף וחריגות בתקציב שכן כאן החזון שלנו עומד ניצב:

      • אני מאמינה ביושרה, ישירות, חריצות ועבודה יסודית.
      • אני מאמינה שכשאתם נאמנים ל"למה" יצאתם לדרך לבנות בית דווקא שם,מקשיבים לאינטואיציות שלכם ומנטרלים רעשי רקע, אין דבר שלא תוכלו להשיג ולהגיע אליו.

      תהליך בניית הבית הפרטי

      אז כן, עלויות בניית בית פרטי לא מתחילות רק אצל הבנאי שמביא עמו את הבלוקים והמלט, זה מתחיל עוד ברשות המקומית, בוועדות לתכנון, בישוב בו בחרתם, עבור אגרות שיש לשלם להם.

      לאחר מכן יש לשלם עבור צוות בעלי מקצוע שישלבו תכנון כלכלי ואדריכלי לפי רצונכם. חשוב שתדעו, שככל שאתם מגיעים מגובשים בתקציב סגור וברור, ככל שאתם פתוחים לחשיבה יצירתית ומקדשים את הזוגיות וערך המשפחה והקהילה לה אתם משתייכים ,כך תוכלו לחסוך הרבה כסף. לרוב ישנו תשלום נוסף עבור שינויים וכמובן תוספות אם נזכרתם במשהו בשלב מאוחר יותר.

      לאחר שהוצאתם את כל הפנטזיות שלכם את מול המתכנן או האדריכל אתם עלולים לגלות בהמשך שהאלמנטים שאתם בחרתם לעיצוב בניית ביתכם הפרטי מעלה משמעותית את העלויות בבניית בית פרטי כמו שאתם חולמים ואז אתם מבצעים שינויים נוספים.
      המלצה חמה, דיוק והתעכבות בשלבי הסקיצות במקביל לליווי כלכלי יחסוך לכם עוגמות נפש רבות בהמשך.

      עשו בדיקה מול האלמנטים שאתם רוצים להתקין בבית הפרטי שלכם, לדוגמה, אם אתם רוצים מערכת שואב אבק סמויה בחיבור שקע לקיר, תעשו בדיקה טרם עת מה העלויות הכרוכות, אם אתם רוצים להתקין חימום תת ריצפתי בדקו מול חברות הכלים הסניטרים אם ישנם אריחים שלא יעמדו בחימום, פנו לאנשי המקצוע המתקינים את המערכת ובקשו הצעת מחיר וכמובן תשאלו תמיד אם יש משהו בנוסף למחיר שלא יהיו הפתעות בהמשך.

      ונסיים בקלישאה: כולנו חוטאים ב17% חריגה. למה? – כי מע"מ הוא לא ברור לכולם.

      כשאתם מלווים על ידי צוות להגיע בטוח לבית המנוהל ע"י דיקלה כחילה לרנר נחשב לכם הכל כולל הכל ! נזהיר אתכם בכל פסיק וכל נקודה, נלווה אתכם לאורך כל הדרך משלב בחירת המגרש ועד לקבלת המפתח בצורה בטוחה עם תקציב סגור ומהודק ללא בלתמים

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?