שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      קיבלתם אישור בניה בהרחבה בקיבוצים או במושבים בשרון?

      לפני שנכנסים לתהליך בניה בהרחבה בקיבוצים בשרון צריך לשים לב למספר דברים חשובים

      איזה אושר לקבל אישור לבנות בית פרטי בהרחבה בקיבוצים בשרון. קיבוצים רבים בשרון מאפשרים בנייה של בתים פרטיים בין אם זה לבנים ממשיכים ובין אם ההרחבה פתוחה לקהל הרחב. לפעמים צריך לעמוד בקריטריונים מסוימים שהקיבוצים מעמידים למבחן, אבל זה אולי ארחיב בפעם אחרת. ברגע שקיבלתם את האישור לבניית ביתכם הפרטי בהרחבה בקיבוצים בשרון משמע שאתם בנים ממשיכים או שעברתם את מבחן הקבלה לקיבוץ.

      הרחבה בקיבוצים בשרון מאפשרת לכם לבנות את ביתכם בשטח פתוח, צמוד קרקע, עם מרחבים של קיבוץ ובאווירה שונה מהעיר. מרבית הקיבוצים בישראל מופרטים אך עדיין ישנה אווירה קסומה בקיבוצים השונה בתכלית מהאווירה העירונית. ישנה תחושת ביטחון גדולה יותר שהמרחבים של הקיבוץ מגודרים, הילדים יכולים לשחק בחוץ ללא השגחה צמודה והתחושה היא יותר אינטימית וחמימה.

      בבניית בית פרטי בהרחבה בקיבוצים בשרון עליכם לבדוק ראשית מה הם התנאים שעליכם לשים לב בתכנון ביתכם, מה הם המגבלות שהרשות מציבה בפניכם, מה האישורים כוללים, גודל הנכס, כולל חניות וכמה, האם ישנן דרישות מוגדרות לחזות הרחוב וכדומה. עליכם לבדוק את כל הנתונים הללו עוד בטרם תחילת התכנון והעיצוב, שכן לא תשקיעו פעמיים מממונכם על תכנון שאינו תואם לתנאים.

      תהליך בניית ביתכם בהרחבה בקיבוצים בשרון הינו תהליך ארוך, יקר והמלווה בהרבה מאוד אמוציות. על מנת לא להיסחף במהלך התהליך לחריגות כלכליות, מומלץ להתייעץ עם מלווה פיננסית שתלך אתכם יד ביד לאורך התהליך, שתדע להעמיד לפניכם את הדברים בצורה ה'יבשה' שלהם מבלי לערב את הרגש שהוא כמובן חלק בלתי נפרד מהתהליך עבורכם אך הוא בהחלט לא בא לטובתכם ברוב המקרים כשמדובר בהחלטות כלכליות.

      אני דיקלה כחילה לרנר, מתמחה בליווי פיננסי בעת בניית בתים פרטיים והבעלים של "בטוח להגיע לבית" בסיפור האישי שלי שהוביל לבניית החברה המשפחתית, חיכיתי כ9 שנים, לבנות בית על מגרש שניתן לי במתנה.

      אני יודעת מה זה לחכות ולהמתין לשעת הכושר, אך יודעת מה הם הדברים הראשוניים שאם תבדקו אותם ותדעו אותם, ייחסכו לכם הרבה אנרגיות וזמן יקר ערך. אם אתם לקראת תחילת תהליך בניית ביתכם או שכבר התחלתם אבל לא בטוחים איך להמשיך בתהליך מבלי לחרוג מהתקציב יותר משחרגתם,

      אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר על מנת להביא את תהליך בניית ביתכם הפרטי בצורה בטוחה עד לסיומו הקרוב.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?