שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      האם ניתן לדעת עלות בניית בית פרטי מראש?

      החלום של ישראלים רבים הוא לבנות בית פרטי צמוד קרקע

       

      שתהיה להם גינה יפיפייה עם חניה פרטית. זה חלום שרבים רוצים להגשים אבל ישנן שתי סיבות עיקריות שרבים נעצרים מלהמשיך לחלום. הסיבה הראשונה היא  מפחדים מעלויות השטח, עליות הבניה וכל האגרות וההיטלים שעליהם לשלם בדרך. הסיבה השנייה היא מחירי ענף הבניה בהחלט גבוהים ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו את רכישת השטח והבניה. במאמר זה נענה לכם על השאלה שמעסיקה רבים, האם אפשר לדעת עלות בניית בית פרטי ותקציב מדויק לפני שנכנסים להרפתקה?

      לא פעם אנחנו נתקלים בסיפור של מכר, בן משפחה או חבר שנקלע למצב בו הוא חייב להפסיק את הבנייה של הבית החדש, כי נגמר התקציב או ישנם תירוצים כמו "אנחנו כרגע עצרנו את הבנייה כי הילד ככה וככה" או כי "אני בנסיעות רבות ואין מי שישגיח" או כל תירוץ אחר. בפועל, כל מי שמתחיל בנייה רוצה לסיים אותה כמה שיותר מהר ובכמה שפחות חריגה מתקציבו.

      איך מחשבים את התקציב הזה?

      חישוב תקציב לבניית בית פרטי זה אחד הפרמטרים המורכבים ביותר, הוא מכיל הצעות מחיר של קבלנים רבים ושונים, הוא מכיל ספקים מגוונים, אנשי מקצוע נוספים, רשויות ומיסים ועוד הרשימה ארוכה. מה שמוסיף משקל כבד מאוד לכל בעלי המקצוע שלוקחים חלק במלאכת בניית ביתכם הם העלויות הגבוהות עבור חומרים ועבודה. אז איך עדין ניתן לחשב את כל זה? ישנם אנשים המכירים מחירוני בניה שניתן לרכוש אפילו באינטרנט ובעצם לשבת ולחשב כל שקע או ברז מים שתתקינו בביתכם החדש, כל קיר בלוקים או גבס שיבנה עבורכם איש המקצוע הרלוונטי. אך זה לא יפתור לכם את בעיית המיסים והאגרות מול הרשות המקומית, אז איך יודעים בניית בית פרטי תקציב מדויק?

      אנחנו בלהגיע בטוח לבית, יודעים איך לחשב עבורכם את מחירי הקבלנים, הספקים והתוספות שמסביב. אתם אומרים לנו איפה אתם רוצים לבנות ואנחנו במיומנות ומקצועיות נבדוק עבורכם את הנוגע לשטח הספציפי שעליו אתם רוצים לבנות את ביתכם. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון שמספרו 052-8265240 או להשאיר פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים מגרש לבנייה עצמית

      רכישת מגרש לבנייה עצמית זה תהליך מורכב ולא פשוט כלל &nb p; ישנן שתי דרכים שניתן לעבור את הרכישה,

      משפחה >>>

      92 זה ציון טוב או רע?

      גם אם לימדו אתכם שציון 92 הוא מעולה אם אתם נמנים על אלו שבדרך לבנות בית בישראל תחשבו שוב אם תרצו כזו

      משפחה >>>

      הפעם מהכי אישי…

      בסוף החלום - הוא לא לבנות בית - אלא להנות מהחיים בבית אחרי שעוברים אליו ולשמור על המסגרת התקציבית

      משפחה >>>

      שבונים לבד – ייעוץ משכנתא – כן
      ניהול ותכנון תקציב – לא… באמת?!

      אחת הבעיות הגדולות והשכיחות ביותר בבנייה היא השקעה קטנה מידי בשלב התיכנון - בהתחלה מה שיוצר

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?