שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      הרחבה בקיבוצים בצפון

      קניית שטח בהרחבה בקיבוצים בצפון הפכה להיות מאוד פופולרית בקרב זוגות צעירים ומשפחות.

       

      הצפיפות העירונית בשנים האחרונות גורמת לזוגות ומשפחות צעירות לעזוב את הקן העירוני, להתרחק מהמוכר והידוע ולעבור להרחבות בקיבוצים בצפון. הסיבה שרבים עושים זאת היא האווירה הפסטורלית, הרצון למצוא קצת פרטיות ושקט להבדיל מההמוניות והרעש העירוניים והרצון לבנות בית פרטי עם חצר פרטית ולחזור להרגיש את החיבור לטבע.

      רכישת נחלה בקיבוצים בצפון – אופציה מועדפת על רבים

      קיבוצים רבים נותנים את האפשרות עבור הציבור הרחב לרכוש נחלה בהרחבה בקיבוצים בצפון, הקיבוץ הופרט, שטחים חקלאיים שהיו בשימוש בעבר אינם בשימוש חקלאי יותר והם מעוניינים לאפשר לכל המעוניין לרכוש נחלה לבניית בית פרטי בשטחם, להגיע למשרדיהם ולבצע את הרכישה. כמובן שהם לא עושים זאת לשם שמיים, זו עסקה כלכלית כמו כל עסקה כלכלית אחרת, הם מרוויחים מהתהליך והם מעוניינים להגדיל את הרווחים עבור המועצה גם כן. אז לפני שאתם מבצעים רכישה בדקו את כל הפרמטרים על מנת לא לקנות חתול בשק ועל מנת להבין את כל התהליך שאליו אתם נכנסים.

      הנושא נוגע לא רק להרחבה בקיבוצים בצפון גם להרחבה בקיבוצים במרכז או בדרום. הבדיקה שעליכם לעשות טרם הקנייה היא מה התנאים שהקיבוץ נותן לכם לבנות על השטח, מה הם תנאי התשלום עבור רכישת השטח, מה הם מועדי התשלום או כפי שניתן לקרוא להם מדרגות תשלום (האם לפי חודשים או האם לפי שלבי בנייה בשטח), מה העלויות שמתווספות והאם כוללות אגרות וכן הלאה. מרבית הרכישות של הרחבות בקיבוצים ומושבים בצפון ובכלל מומלץ לגשת ולראות את השטח בעיניים, לקחת אתכם מישהו עם עין מקצועית ובעל ידע ו/או ניסיון.

      אנחנו בלהגיע לבית בטוח בראשות דיקלה כחילה לרנר נוכל ללוות אתכם לראות את השטח, לתת לכם רקע על המקום ואם יש בידכם את כל הנתונים שאתם צריכים לדעת עוד בטרם קניית שטח או מסירת התשלום הראשוני עבורו. קניית נחלה בהרחבה בקיבוצים בצפון יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר שעשיתם או יכולה להיות טעות אם לא יודעים לאן נכנסים בדיוק ולאן הולכים עם כל המידע שאתם מקבלים מהרשות.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים מגרש לבנייה עצמית

      רכישת מגרש לבנייה עצמית זה תהליך מורכב ולא פשוט כלל &nb p; ישנן שתי דרכים שניתן לעבור את הרכישה,

      משפחה >>>

      שבונים לבד – ייעוץ משכנתא – כן
      ניהול ותכנון תקציב – לא… באמת?!

      אחת הבעיות הגדולות והשכיחות ביותר בבנייה היא השקעה קטנה מידי בשלב התיכנון - בהתחלה מה שיוצר

      משפחה >>>

      גם לבנות בית חדש וגם להשאיר כסף להשקעה מניבה

      בזכות הפגישה הבנו כמה כסף יש לנו להעמיד לחלום הבית וגילינו שיש מספיק גם לבנות בית חדש וגם להשאיר

      משפחה >>>

      3 טיפים לתכנון בית  מושלם

      שלב תכנון בית הוא שלב קריטי לפני שנכנסים לכל ההרפתקה הזאת, בתכנון נכון אפשר לעבור את החוויה כבונה,

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?