שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      כל מה שחשוב לשים לב בתקציב לבניית בית פרטי

      תקראו את זה פעמיים – חישוב מ“ר אדריכלי הוא לא המ“ר הקבלני בכסף !!!! חישוב מ“ר אדריכלי הוא לא המ“ר הקבלני בכסף.
      כל אחד שבונה בית, חייב לשים לב לתקציב לבניית בית פרטי על מנת להימנע מחריגה מהתקציב

      בונים בית במרחב הכפרי? כתב כמויות יכול להצמיח קרניים לחריגה בתקציב. מי עורך אותו ? כאן קבור הכלב.

      בשעה טובה ומוצלחת אתם רוצים להתחיל את התהליך הארוך הזה שנקרא בניית בית פרטי. לרוב אם תדברו עם אדריכל/ית או קבלן/ית – המחירים והכוונה מופנים כולם לבית עצמו, לא למגרש, לא לפנים המגרש, לא לגינה שחלמתם , לא לתוספות של מרפסות, פרגולות הצללות מכל מיני אלמנטים, ולא השבילים והחניות . גם לא לשוכות הביוב ובכל זאת עדיין רווח שהקבלן הוא שמגיש את כתב הכמויות.
      ואילו אני אומרת ללקוחותינו שבמקרים מסוימים, לרבות כשמדובר בבנייה פרטית צמוד קרקע, בהיקף גדול יותר אז כתב הכמויות רצוי שייערך גם על-ידי מפקחי הבנייה, הוא מנהל/ת הפרויקט. הוא איש האמון שלכם. כתב הכמויות אינו ערובה לכך שלא יהיו שינויים במחיר, תוספות או חילוקי דעות. ואולם, ככל שהוא מפורט יותר, הוא בהחלט מקטין את הסיכוי לחילוקי דעות וזאת חייב להיעשות עם מי שנמצא איתכם באינטרס משותף. 

      אם בעלי מקצוע מסוימים מסרבים להגיש לכם הצעת מחיר מפורטת הכוללת כתב כמויות מפורט, זה אמור להדליק לכם נורה אדומה,למעשה, זוהי דרך טובה לסנן בעל מקצוע "חאפר". ראו הוזהרתם, ככל שכתב הכמויות כללי יותר, כך הוא משאיר יותר פתחי מילוט ואפשרויות לתוספות במחיר בהמשך.

      יהיה בסדר זו לא אמירה שמקומה בהליך בנייה ובתקצוב בניית הבית

      שקיעת המשאית בבוץ בדרך אל בית הלקוח ואיבוד חומר שרכשתם הוא רק דוגמא לכך, אשר יכולה להשפיע על היקף תקציב בניית הבית. לכן, נהוג לקחת מראש חריגת תקציב בהיקף של 25-30 אחוז מהתקציב המקורי.

      ואולם, כדי שתקציב בניית הבית הפרטי לא יחרוג ויגיע לכדי הכפלת סכום הבנייה המשוער, כתב כמויות מפורט ומקצועי ימזער את אותו הפער.
      שימו לב: הצעת מחיר נמוכה מדי בהחלט אמורה לעורר בכם חשד. לעתים, בעלי מקצוע מציעים הצעת מחיר נמוכה יחסית כדי לקבל את העבודה, מתוך הנחה שהם יצליחו לשכנע אתכם תוך כדי הבנייה להכניס כל מיני שינויים ולהוסיף תוספות שונות שבעבורן הן גוזרים את קופון הרווח שלהם.

      מדוע חשוב לקבל ליווי להליך בניית הבית ותקצובו מהרגע הראשון ועד לקבלת המפתח

      הרבה רעיונות רצים בראש, עיצובים, גודל הבית, מה אתם רוצים שיהיה איך אתם רוצים שיראה, מתי להתחיל את הבניה ומה הם השלבים הנכונים לתהליך ולכן מומלץ לקחת בעת תכנון פרויקט שכזה, בניית הבית הפרטי שלכם, מלווה פיננסית שתעזור לכם להגיע אל בית חלומותיכם בצורה בטוחה ומהירה ללא חריגות בזמנים או חריגות בתקציב בניית הבית. שכן, בניית בית פרטי זהו תהליך ארוך ואמוציונלי וכדאי שמישהו מבחוץ, שיודע לנתק את הרגש מהתהליך הארוך הזה יוכל להביא להצלחתו בצורה הטובה ובטוחה ביותר.

      אם אתם בוחרים במלווה פיננסית לבניית הבית הפרטי שלכם, התייעצו, סקרו את השירותים הניתנים לכם ואת העלויות הכרוכות בשירות עוד לפני שאתם מתחילים את תהליך הבנייה, זה יקל עליכם ויביא אתכם מוכנים יותר לתהליך כולו. אם אתם נמצאים באמצע תהליך הבניה ומתחילים לאבד את הידיים והרגליים, אל תהססו, התקשרו עכשיו והתייעצו עם דיקלה כחילה לרנר – מייסדת ובעלים של החברה לליווי כלכלי ”להגיע בטוח לביתמלווה פיננסית מיועדת לבנייה על מנת לעצור את החריגות התקציביות ולגרום לתקציב לבניית בית פרטי שלכם לחזור למסלול.

       

      טיפ מקצועי : באי וודאות כלכלית כשיש ארוע או תקופה של ירידה בפרנסת המשפחה,  מומלץ קודם כל למפות את ההכנסות הצפויות, לחלק ל1/3 ולראות מה המספר שתוכלו לעמוד בו בבטחה לשלם עבור נטילת ההלוואה לדיור. אם בנקודה הזו אתם לא בטוחים ויש סימני שאלה, אל תתקדמו מבלי לבדוק!

      לפעמים החלטה האם  כדאי לדחות את התהליך ולבחון אותו במרווחים של חצי שנה ייתנו לכם את  המתנה הכי טובה. בבדיקת GO NO GO  בעזרת בעל מקצוע כדוגמת חברת "להגיע בטוח לבית" ניתן למפות את ההוצאות הקבועות והמשתנות,לבצע "ספירת מלאי" לנכסים שלכם ולחשב לחומרה על מנת להיות בטוחים . עדיף שיהיה לכם תקציב לבניית בית פרטי סגור עם רזרבות לבניה ולא חלילה חור בכיס ואובדן שליטה.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?