שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      קניית מגרש לבניה

      קניית מגרש לבניה זהו צעד גדול עבור זוגות רבים.

      זוגות רבים בוחרים באפשרות לבנות את ביתם מאשר לקנות בית מוכן, להתאים את עצמם לבית להתאים לעצמם את עלויות בניית הבית הפרטי לפי התקציב שלהם או להיכנס לשיפוץ על מנת שביתם יהיה מדויק עבורם ויתאים להם. הם בוחרים באזור בו הם מעוניינים לגור, לחנך את ילדיהם בישוב העונה על צרכיהם, לעיתים השיקול הוא להיות קרובים ככל הניתן לקרובי משפחה אחרים ועוד.

      קניית מגרש לבניה זהו צעד משמעותי עבור זוגות רבים וגם משפחות רבות, זו התחייבות לשנים ארוכות מול בנק כזה או אחר למשכנתא, הוצאות גדולות מאוד שמתחילות עוד לפני שהתחלתם לתכנן אפילו את הבית עצמו, תלוי תקציב בניית הבית הפרטי שלהם, התהליך עצמו מלווה בהרבה רגשות מעורבים, בדעות שונות של בני הזוג לגבי מספר החדרים או גודל המטבח ובנוסף להן יש את דעותיהם של הסובבים אתכם שעלולים להביא לבלבול אף גדול יותר.

      תנאים מקדימים לקניית מגרש לבניה עצמית

      טרם רכישת מגרש לבניה עצמית, עליכם לבדוק את השטח שאתם בחרתם, האם הוא משועבד או שיש עליו כונס נכסים, עליכם לבדוק את אפשרויות המימון שיש ברשותכם על מנת לשלם את העלויות הרבות שמתלוות לקניית מגרש לבנייה, מיסים והיטלים, תכנון וייעוץ אנשי מקצוע, חיבור לחברת החשמל, חיבור לביוב ומערכת המים, יציקות ובנייה, התקנת מערכת מיזוג אוויר, עיצוב מטבח ואולי גם ריהוט חדש, בקיצור הרשימה היא מאוד ארוכה ויש להכין אותה מבעוד מועד על מנת שלא תופתעו בהמשך.

      כדי לא להיכנס לבלבול גדול מהתהליך המתקרב, ערכו רשימה מדויקת ומפורטת, התייעצו עם אנשי מקצוע, בדקו מחירים, עלויות מיסים והיטלים, בדקו מה העלויות לחיבורים שיש להוסיף בהמשך כמו חברת החשמל וכך תמשיכו עם כל איש מקצוע ועם כל ספק.

      קניית מגרש לבנייה נשמע כחוויה מרגשת ויציאה לדרך של בנייה, התחדשות וכמובן שזה מלווה בהתרגשות עצומה ולעיתים בפרוייקט חיים של ממש. אך עם רכישת מגרש לבניה עצמית מגיעים גם הלחצים, חילוקי דעות לפעמים ובלבול בנקודות מסוימות לאורך הדרך. על מנת שלא תפספסו שום פרט ברשימת המשימות שלכם, שתוכלו לבדוק ולהיערך כמה שיותר קרוב להוצאות הצפויות ברגע האמת, פנו למומחים של להגיע בטוח לבית שיעזרו לכם להרכיב את רשימת המשימות, יכוונו אתכם בדרך הנכונה להתנהל עם התקציב בניית הבית הפרטי שלכם.
      אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 052-8265240 על מנת לקבל את הייעוץ הטוב ביותר.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?