שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      הרחבה בקיבוצים בשרון

      קיבוצים רבים היום מאפשרים לרבים להיכנס אליהם ומקצים שטחים בהרחבות

       

      על מנת שכל מי שמעוניין יוכל להגיש בקשה לשטח לבנייה. על מנת לרכוש שטח בקיבוץ עליכם לבדוק כמה גורמים תחילה. הראשון, האם בקיבוץ ישנה האפשרות לקנות שטח לבנייה פרטית והשנייה האם זה בשטח ההרחבה.

      שטחי הרחבה בקיבוצים הינם שטחים ששימשו בעבר כשטחים חקלאיים ועכשיו הן ניתנים לבנייה. ישנם קיבוצים המעניקים את השטחים תחילה לבנים ממשיכים או בנים חוזרים וישנם קיבוצים שלאחר הענקת הזכויות תחילה לבנים ונשארו בחזקתם עוד שטחים הם מאפשרים לכלל הציבור להציע את הצעתם לרכישת שטח בהרחבה.

      ההרחבות בקיבוצים הינו תהליך שהתחיל לפני מספר שנים והוא תפס תאוצה מאוד מהירה. אם כי לפעמים אנשים לא בודקים את כל הנתונים שיש לבדוק טרם רכישת השטח בין אם הם רוכשים שטח הרחבה בקיבוצים בשרון, בצפון או בדרום. על מנת לא ליפול במקומות שאתם לא יודעים במיוחד לאן אתם נכנסים מומלץ לגשת לצוות המומחים של להגיע בטוח לבית בראשות דיקלה כחילה לרנר שילוו אתכם את התהליך והביורוקרטיה מול הקיבוץ.

      מדוע לקחת ליווי עוד בשלבי הרכישה?

      כי זו המומחיות של צוות להגיע בטוח לבית – אנו יודעים מה בדיוק לשאול את האנשים שיושבים במחלקת ההנדסה של אותה מועצה אזורית או קיבוץ. יש בידינו את המידע מה כל מועצה ומועצה דורשת בטרם תהליך הרכישה, מהן עלויות הפיתוח, היכרות את וועדי האגודה בקיבוצים ולאן בדיוק אתם נכנסים.

      רכישת בית בעיר שונה מרכישת שטח ושתיהן שונות מרכישת שטח בהרחבה של קיבוצים. צריך לדעת מה הן העלויות מעבר לרכישת השטח, מה העלויות עבור בניית הבית ואיך לקבל מימון על כך. האם אתם מתכננים לקחת משכנתא לקניית מגרש בלבד? האם אתם צריכים שתי משכנתאות גם לשלב הבנייה? ועוד הרבה שאלות נוספות.

      בניית בית פרטי ובטח ובטח בהרחבות בקיבוצים בשרון היא חלום של הרבה מאוד זוגות ומשפחות צעירות. היום ישנה נטייה לצאת מהעיר ולבנות בית מחוץ לעיר. יש מי שמעדיף מושב, יש את המעדיפים קיבוצים על כל מקרה של החלטה, אל תלכו עם עיניים עצומות ובדקו את כל המשתנים שיש לקחת בחשבון על מנת לעבור את התהליך בקלות ככל הניתן ובהצלחה להיכנס לביתכם בזמן.

      התקשרו לדיקלה כחילה לרנר לקבלת ליווי משלבי בירורים ראשוניים לגבי רכישה – תקבלו מידע לגבי עלויות משתנות בין מועצה למועצה, היכרות עם בעיות בשטח, המלצות לבעלי מקצוע לפי תכנון תקציבי שנערוך יחד איתכם  ומידע שלא ניתן לכמת אותו שיעזור לכם לקבל את ההחלטה שלכם לנכונה ביותר עבור הצרכים שלכם ועבור התקציב שלכם.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      חשיבות שיתוף הפעולה בין קולגות

      חשיבות שיתוף הפעולה בין קולגות בעולם הבנייה פרטית בישראל היום זכיתי לחבר בין החלום שלי כברת

      משפחה >>>

      שבונים לבד – ייעוץ משכנתא – כן
      ניהול ותכנון תקציב – לא… באמת?!

      אחת הבעיות הגדולות והשכיחות ביותר בבנייה היא השקעה קטנה מידי בשלב התיכנון - בהתחלה מה שיוצר

      משפחה >>>

      מפקח בניה בצפון

      בניית בית זה מלאכה מורכבת ומסועפת ישנם כל כך הרבה גורמים שעובדים יחד, עובדים לחוד, עובדים לפי

      משפחה >>>

      בניית בית פרטי

      רבים רוצים לבנות לעצמם את בית חלומותיהם אך אינם יודעים במה זה כרוך, בעמוד זה נבהיר כמה נקודות

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?