שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      השאירו את התכנון אדריכלי לאדריכל

      כל מי שבונה בית או עובר שיפוץ בביתו צריך שיהיה לו אדריכל מקצועי וטוב

       

      אדריכל שיודע את התקנים בעל פה, אחד שיודע לפתור בעיות בשטח, אחד איכותי. בתהליך הבנייה אנחנו זקוקים לאנשי מקצוע שונים ורבים שכולם יחד בונים עבורנו את הבית שלנו. בעל המקצוע בעל האחריות והחשיבות הגדולה ביותר הינו האדריכל. כמובן שאנחנו לא מקטינים מחשיבותם של בעלי המקצוע האחרים אבל אם נשווה את תהליך הבנייה לתזמורת, האדריכל הינו המנצח של התזמורת.

      אדריכל הוא בעל המקצוע שאתם הולכים לפגוש הרבה, הוא זה שיודע להביא את החלום שלכם מדמיונכם אל הנייר והשרטוט. התקשורת עם האדריכל צריכה להיות זורמת ונעימה ושהוא ידע בצורה מקצועית להעביר את המסר דרך תכניות מפורטות, תרשימים ושרטוטי פרטים לבעלי המקצוע האחרים.

      אדריכל לא יודע אומדן תקציבי כולל

      זוגות רבים פונים לאדריכל שמבצע עבורם את התכנון אדריכלי לביתם גם כדי שיעשה עבורם את החישוב הכלכלי הכללי כדי שיהיה להם הערכה כמה כל התענוג הזה יעלה להם. האדריכל יכול לשער לפי גודל הבית המתוכנן, עלויות החשמלאי לערך, עלויות האינסטלציה ומיזוג האוויר וכן הלאה ועדיין ישלח אתכם לעשות בירורים מול בעלי המקצוע למערכות מתקדמות או לפריטים שאין בידיו את הנתונים. בנוסף, הוא לא יכנס אתכם לעלויות העיצוב כמו ריהוט חדש או גופי תאורה ומוצרי חשמל שכן למוצרים האלו יש מגוון רחב של מחירים ואתם תצטרכו לעסות סקר שוק בהתאם לפריטים שאתם אוהבים.

      כדי לדעת בגסות מה העלות לבניית הבית עם גרייס של 25-30 אחוזים לחישוב לא מדויק זה יכול להיות פתרון. אבל וזה אבל גדול, מי יכול להרשות לעצמו חריגה של עשרות אחוזים מתקציב הבנייה והתכנון אדריכלי בכלל? בגלל שאנחנו מדברים על  סכומים גבוהים, חריגה של עשרות אחוזים יכולה להוביל פרויקט לקשיים או לכישלון טוטאלי. לצורך הדוגמא, נגיד וקיבלתם הערכה גסה כי עלות הבנייה שלכם תסתכם ב שמונה מאות אלף שקלים, עליכם לקחת בחשבון לשים בצד עוד 200 אלף שקלים בצד לחריגות ועלויות נוספות שלא נלקחו בחשבון.

      כדי לא להיכנס להוצאות גרנדיוזיות שכאלו ולא להיתקל בקשיים בדרך, השאירו לאדריכל לעשות את עבודתו התכנונית שגם ככה מורכבת ומסועפת והשאירו את חישובי התקציב למקצוענים. אנחנו צוות להגיע בטוח להגיע לבית יודעים לחשב בצורה מדויקת מה תהיה העלות לבנית ביתכם עם כל הפרמטרים שאתם רוצים שיהיה לכם בו. השאירו פרטים כאן ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      השלבים בחיים

      בכל גיל ושלב בחיים נכון לתכנן את העתיד בכדי שנשקיע את שלושת המשאבים הכי יקרים שלנו - זמן, אנרגיה

      משפחה >>>

      שבונים לבד – ייעוץ משכנתא – כן
      ניהול ותכנון תקציב – לא… באמת?!

      אחת הבעיות הגדולות והשכיחות ביותר בבנייה היא השקעה קטנה מידי בשלב התיכנון - בהתחלה מה שיוצר

      משפחה >>>

      הרחבה בקיבוצים בשרון

      קיבוצים רבים היום מאפשרים לרבים להיכנס אליהם ומקצים שטחים בהרחבות &nb p; על מנת שכל מי שמעוניין

      משפחה >>>

      דיוק כלכלי

      הי, אני דיקלה כחילה לרנר ואני מדייקת כלכלית לבניית בתים כאן במרחב הכפרי אומרים עלי שאני בעלת

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?