שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      מהי העלות לבניית בית פרטי

      אז בשעה טובה אתם רוצים להתחיל לבנות את הבית הפרטי שלכם.

       

      אספתם מספיק כסף כדי לבנות את הבית או כדי להשיג מספיק הון אישי ראשוני לקבלת משכנתא לבניית בית החלומות שלכם. בשונה מדירה מוכנה שאתם קונים ויודעים מה מחירה בצירוף מס רכישה שניתן לחשב מראש, בניית בית מאפס היא תהליך מורכב שדורש תכנון כלכלי קפדני, תכנון בניה וחישוב עלויות משוער אך מדויק ככל האפשר על מנת למנוע הפתעות בהמשך. היצמדות לאיש מקצוע מנוסה בתחום – מלווה כלכלי לבניית בית פרטי – יכול לסייע לכם בבניית תקציב מדויק לבניית בית חלומותיכם שיאפשר להימנע מאותן הפתעות המוכרות יותר כהוצאות המוסיפות רק לעוגמת הנפש שלנו ולחשבונות הבנק של הגופים השונים שאליהם הולך הכסף.

      אל תסתפקו בבערך:

      גם אם ייקח לכם עוד חודש-חודשיים לעשות בדיקות מקדימות מקיפות לכל הדברים שאתם רוצים – עדיף להשקיע מעט יותר זמן בתכנון ובבדיקת השוק מבחינת מחירים ואפילו קבלת הצעות מחיר מפורטות ומדויקות יוכלו לסייע לכם לקבל הערכה מדויקת יותר לגבי עלות בניית בית פרטי משלכם. כמובן שכדאי לכם לשים לב שהצעות המחיר שאתם מקבלים אכן מפורטות ומדויקות ככל שניתן ולא משאירות פתח לשינוי מחירים דרסטי בהמשך. אל תגידו לעצמכם "יהיה בסדר" ותסתמכו על זה כיוון שאז תסיימו עם מאות אלפי שקלים יותר הוצאות.
      בדיוק לשם כך אנחנו צוות להגיע בטוח לבית נמצאים עבורכם – אל תשברו את הראש, התקשרו ואנחנו נעשה כל זאת והרבה יותר עבורכם.

      הוצאות שאולי לא חשבתם עליהם בבניית בית פרטי:

      כאשר אתם מחשבים עלות בניית בית פרטי אתם צריכים לקחת בחשבון לא רק את עלות הבנייה של הקבלן ואת עלויות חומרי הגלם, אלא גם את האישורים, ההיטלים, המיסים ואנשי המקצוע שמסביב. אנו מדברים על אדריכל ומהנדס כדי להכין תכנון לבניית הבית והעיצוב שלו ולהגיש את התוכניות לוועדה המקומית לצורך קבלת היתר בניה. יש אגרות בניה והיטלים שונים שתצטרכו לשלם גם כן. תצטרכו לשלם לעורך דין עבור בדיקות משפטיות על השטח, עבור מיסים שונים שצריך לשלם למדינה, שמאות לבנק עבור לקיחת משכנתא, עבור הכנת הסכמי עבודה מול הקבלן הראשי וקבלני משנה ועוד – אל תטרידו את עצמכם עם כל זה מכיוון ובדיוק לשם כך אנו להגיע בטוח לבית בראשות דיקלה כחילה לרנר נמצאים עבורכם – החל משלב בחירת המגרש ועד לקבלת המפתח – אנו בונים לכם תקציב מותאם אישית ליכולותיכם, לדרישותיכם -מרגע קבלת ההחלטה ועד לקבלת המפתח. אנו נדאג שלא יהיו לכם הפתעות, אנו נתכנן ונתקצב מראש עלות של כל דבר בנפרד, כולל עלויות קבלנים, אנו נלווה אתכם עוד בשלב התכנון ונתאים את תכנון הבית לתקציב.

      התקשרו עוד היום לדיקלה כחילה לרנר בטלפון 052-8265240 ותגיעו בביטחה לבית שלכם.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      מברוק על המגרש!

      מברוק על המגרש! אתם תחליטו אם זה בור כלכלי או בריאה כלכלית אני דיקלה כחילה לרנר בת מושב כחל , נשואה

      משפחה >>>

      הרחבה במושב זה נושא אקטואלי

      הרבה חבר'ה צעירים מעוניינים לרכוש נחלה בהרחבה במושבים &nb p; נחלות הרחבה במושבים מוצעות היום בהרבה

      משפחה >>>

      כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים מגרש לבנייה עצמית

      רכישת מגרש לבנייה עצמית זה תהליך מורכב ולא פשוט כלל &nb p; ישנן שתי דרכים שניתן לעבור את הרכישה,

      משפחה >>>

      כיצד לבחור את בעלי המקצוע המתאימים עבורכם?

      איך בוחרים את אנשי המקצוע המתאימים ביותר עבורכם ענף הבנייה מסועף ומכיל בעלי מקצוע רבים ושונים שכל

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?