שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      לקיחת משכנתא לקניית מגרש

      לקיחת משכנתא לקניית מגרש ואח"כ לבנייה הוא הליך שונה ממשכנתא לבית. 

       

      בואו נסקור מה הם ההבדלים שבין משכנתא לרכישת מגרש לבין משכנתא לבית.

      כאשר אתם ניגשים לבנק על מנת לבקש משכנתא לקניית מגרש, הבנק מתייחס לבקשתכם כאילו היא חלקית. למה הכוונה, הבנקים לוקחים בחשבון כי אתם קונים את המגרש על מנת לבנות עליו בית בהמשך. נתון שחשוב לדעת, מרבית הבנקים במקרים רבים לא מאשרים משכנתאות עבור מגרשים בלבד, הם מאשרים לרוב משכנתא למגרש שעתיד להיבנות עליה בית.
      ברגע שאתם מבקשים משכנתא לרכישת מגרש, הבנקים מקדמים אמצעי זהירות ומעוניינים לראות כי יש באפשרותכם לעמוד בגובה המשכנתא. אך לא רק, בנוסף הם מעוניינים לראות שיש ברשותכם הכסף עבור הבנייה. טרם אישור הבנק למשכנתא לקניית מגרש הוא יבקש מכם להציג לו הערכה אישית שלכם כמה לדעתכם תעלה לכם הבנייה, האם יש בידכם חיסכון כלשהו ששמרתם עבור הבנייה או שהוא יבדוק את יכולתכם לעמוד בהחזר של משכנתא נוספת במידה ותחליטו להתחיל בבנייה ותזדקקו למשכנתא שנייה.

      קיבלתם תכניות, קיבלתם גם היתר בניה והגעתם לשלב יציקת יסודות רק לאחר שלושת הפרמטרים הללו תוכלו לראות את כספי המשכנתא לשלב הבניה הראשוני ולא לפני. כך שעליכם לחסוך כסף שיהיה עבורכם זמין לביצוע השלבים הללו.

      במידה ואתם צריכים לקחת שתי משכנתאות, האחת משכנתא לקניית מגרש והשנייה עבור הבניה, אתם יכולים לקחת את שתי המשכנתאות רק מאותו הבנק, שכן לא ניתן לפצל את המשכנתאות בין שני בנקים שונים, לכן מומלץ לבדוק בטרם עת את המשכנתאות לשני החלקים הללו, המגרש והבית. במידה ולקחתם משכנתא למגרש בלבד ובהמשך החלטתם לקחת משכנתא לבית והבנק משאיר אתכם עם עסקה לא אטרקטיבית, תמיד תוכלו למחזר את המשכנתא הראשונה לטובת בנק מתחרה. התהליך הבירוקרטי מול מחזור משכנתא לוקח זמן ויעכב עבורכם את קבלת הכספים מהמשכנתא לבית שאתם רוצים לבנות.

      כשמגיעים לקחת משכנתא למגרש עבור בנייה -את המשכנתא הזו תוכלו לקבל רק בתנאי שהמגרש המדובר כבר מופשר לבנייה. במידה ואתם מעוניינים לקנות מגרש חקלאי יהיה עליכם לפנות לבנק מסחרי שייתן לכם תאים שונים מהמשכנתא למגרש עבור בנייה.

      לקבלת מידע נוסף וקבלת ייעוץ התקשרו לדיקלה כחילה לרנר – להגיע בטוח לטלפון מספר לבית 052-8265240

       

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      מלווה פיננסית לתקציב בניית בית פרטי

      כל אחד שבונה בית, חייב לשים לב לתקציב לבניית בית פרטי על מנת להימנע מחריגה מהתקציב &nb p; כאשר רוצים

      משפחה >>>

      מברוק על המגרש!

      מברוק על המגרש! אתם תחליטו אם זה בור כלכלי או בריאה כלכלית אני דיקלה כחילה לרנר בת מושב כחל , נשואה

      משפחה >>>

      הפעם מהכי אישי…

      בסוף החלום - הוא לא לבנות בית - אלא להנות מהחיים בבית אחרי שעוברים אליו ולשמור על המסגרת התקציבית

      משפחה >>>

      דיוק כלכלי

      הי, אני דיקלה כחילה לרנר ואני מדייקת כלכלית לבניית בתים כאן במרחב הכפרי אומרים עלי שאני בעלת

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?