שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

    להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.










      שאלון קצר לקראת תהליך 370 מעלות GO/HOW TO GO שנבנה עבורכם לפני בנייה עצמית לבית בקיבוצכם

      להלן שאלון קצר ופשוט. אין צורך בידע וברקע קודם. כל שעליכם לפנות 10 דק' ולמלאו יחד מבקשי השירות. בכל מקרה - יש להגיע עם אסמכתאות וקלסר מסמכים חשובים עבור הנכס עליו נדון.




      כמה עולה לבנות בית 150 מטר רבוע?

      בניית בית פרטי היא חלומם של אנשים רבים. עלות בניית בית היא לא קטנה ועבור זוגות צעירים רבים עוד נחשבת בגדר חלום. אלה שמתנהלים כלכלית בצורה נכונה או זוכים לעזרה מההורים או למשכנתא מהבנק בצירוף הון אישי שצברו במשך כמה שנים – יוכלו לאפשר לעצמם לבנות בית פרטי משלהם. השאלה היא איפה, תוך כמה זמן ואיזה בית יענה על התקציב שלהם. במאמר זה נסקור מספר פרמטרים המשפיעים על בניית בית פרטי וננסה לחשב פחות או יותר את העלות של בית 150 מטר רבוע.

      האם אפשר להעריך במדויק את מחיר הבית?

      כן ולא. לא – מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים המשפיעים על עלויות בניית הבית וכדי לתכנן ברמת דיוק גבוהה את עלויות הבנייה תצטרכו לשבת עם האדרכיל/ית שלכם על כל ההיבטים השונים של בניית הבית והעלויות השונות ולתכנן בקפידה כל שלב, כל כלי סניטרי, כל אריח וכל אלמנט שאתם רוצים להוסיף לבית. כעת באים לחשב את עלות הבניה של הבית צריך לקחת בחשבון לא רק את עלויות חומרי הגלם והעבודה אלא גם עלויות נוספות: מס רכישה, רכישת קרקע, ערבויות בנקאיות אם צריך, תיווך, שמאות, עלויות עורכי דין, מהנדס, אדריכל, היטל השבחה, אגרות בניה ומיסים נוספים, הוצאות פתיחת תיק משכנתא או יועץ משכנתא ועוד. כמו כן, צריך לקחת בחשבון את המע"מ בגובה 17% מסך כל סכום שמוציאים ומדובר בסכום גדול שצריך לקחת בחשבון. כן אפשר לחשב את העלות המדויקת של הבית אם תדעו כמה נשאר לכם בחשבון אחרי רכישת המגרש, ההוצאות הנלוות למגרש ההיתרים והמע"מ ותחליטו להתאים את גודל הבית ויתר הדברים בהתאם לתקציב הנותר מבלי לחרוג ממנו כלל.

      אז כמה יוצא לנו לבנות בית 150 מ"ר?

      לתת תשובה מדויקת זה לא יהיה רציני כי זה משתנה בין אדם אחד לאחר והרצונות שלו והתקציב שלו. זה משתנה על פי מיקום גאוגרפי, על פי סטנדרט הבניה ועוד. על פי ממוצע השוק כיום צריך לקחת בחשבון 7,000 ₪ למ"ר לערך אם כי זה בדרך כלל הסכום המינימלי. כלומר שבית של 150 מ"ר יעלה לפחות מיליון וחמישים אלף ₪ לפני מע"מ וגם זה תלוי מאוד היכן אתם בונים, כמה עלתה האדמה וכו'.

      אל תיכנסו לפרויקט כל כך מורכב וגדול עם מעט ידע – אנחנו בלהגיע בטוח לבית נלווה אתכם מרגע ההחלטה לבנות בית ועד לקבלת המפתח ללא הפתעות בתקציב, ללא חריגות, עם המון ידע לכל אורך הדרך כשהתקציב ידוע מראש על פי יכולתכם ותוכלו להנות מחווית הבנייה ולתכנן את בית חלומותיכם כפי שרציתם.

      מוזמנים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות

      מאמרים שיכולים לעניין אותך גם

      מלווה פיננסית לתקציב בניית בית פרטי

      כל אחד שבונה בית, חייב לשים לב לתקציב לבניית בית פרטי על מנת להימנע מחריגה מהתקציב &nb p; כאשר רוצים

      משפחה >>>

      לבנות בגיל 55 + חכמת חיים או פחד?

      לבנות בגיל 55 + חכמת חיים או פחד מוות בתואר הראשון שלי גיליתי שפספסתי בנקודה אחת יחידה את הפטור

      משפחה >>>

      היתרונות לבנות בהרחבה בקיבוץ

      הרחבה בקיבוץ הפכה להיות אחד היעדים המבוקשים לבנייה פרטית &nb p; אנחנו יותר ויותר ערים לתופעה בה

      משפחה >>>

      כמה עולה לבנות בית 200 מטר

      בניית בית פרטי תהיה ככל הנראה ההשקעה הכי גדולה בחייכם או לפחות אחת ההשקעות הגדולות שבהם עלות בנייה

      משפחה >>>
      phone
      היי, זאת דיקלה, איך אוכל לעזור?